Pereiti į pagrindinį turinį
Svarbi informacija!
Motinos pienas - geriausias maistas kūdikiui, jo sveikam augimui ir vystymuisi. Sveika žindyvės mityba užtikrina gerą, kokybišką pieną ir tinkamą žindymą. Maitinimas iš buteliuko ar per ankstyvas papildomo maisto įvedimas gali sumažinti kūdikio norą žįsti krūtį. Esant žindymo sunkumams, prieš pradėdami maitinti pieno mišiniu, būtinai pasitarkite su gydytoju, įvertinkite socialines ir finansines galimybes. Ypatingai svarbu kruopščiai laikytis visų nurodytų pieno mišinių ar papildomo maisto naudojimo, ruošimo ir saugojimo instrukcijų, nes jų nesilaikymas gali sutrikdyti kūdikio sveikatą.
What fruits should pregnant mums avoid

Kokių vaisių turėtų vengti nėščios moterys?

Kokių vaisių turėtų vengti nėščios moterys?

Nėščios moterys labiau mėgsta saldokus ir rūgštokus vaisius. Tai gerai, jeigu žinomos tų vaisių savybės, bet vaisius reikia rinktis atidžiai. Pvz., nėščiosios, sergančios mažakraujyste, turėtų valgyti kuo mažiau granatų ir abrikosų.

Kiti vaisiai

Kai kurios jūsų galbūt mano , kad visuose vaisiuose gausu maistingųjų medžiagų, nuo kurių neauga svoris. Valgant daug vaisių, net gali pagražėti naujagimio veido spalva. Tačiau vaisiuose, be 90% vandens, dar yra gliukozės, fruktozės, sacharozės ir vitaminų. Šios cukringos medžiagos greitai įsisavinamos, o gliukozė ir fruktozė virsta trigliceridais – riebalais, nuo kurių didėja svoris ir kraujyje labai padidėja cholesterolio. Todėl nėščiosioms patartina suvalgyti ne daugiau kaip 300 gramų vaisių per dieną.